איך משמיניים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/06/2008 | 20:52 | מאת: תמיר
אני בן 23 עם גובה 176 ומשקל 63 אני מאוד רזה למרות שאני אוכל טוב מה אני יכול לעשות האם חדר כושר יעזור לי
01/06/2008 | 21:54 | מאת: דן-1
לא ציינת אם אתה יורד במשקל כל הזמן. בכל מקרה אתה בתת תזונה. אם אינך בריא-גש לבדיקת רופא. אם אתה בריא ומשקלך קבוע-חדר כושר לא יגרום להשמנה רצינית אלא לתוספת שריר-השאר במשקלך ואשריך
02/06/2008 | 11:27 | מאת: מוניקה קרן
שלום תמיר, אינך רוצה להשמין, לאגור רקמת שומן, כי אם לעלות במשקל, כלומר לעלות את מסת השריר שלך. לכן כדאי להתחיל להתאמן. רצוי שמרבית הפעילות תהיה אנאירובית, נגד התנגדות, כלומר משקולות או מכשירים בחדר כושר. כדאי להתיעץ עם מדריך כושר מוסמך להתאמת תכנית עבורך. כמובן לא לזנוח את התזונה. לאכול 6-7 ארוחות במשך היום, עם הרכב מתאים של חלבונים, פחמימות, שומנים ומים. בברכה מוניקה קרן