אוכל בריא
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/06/2008 | 19:55 | מאת: דוד
שלום החלטתי שהמשפחה שלי לא אוכלת בריא בכלל. כל היום יושבים מול הטלוויזיה ואוכלים מה שלי נראה אוכל לא בריא. אני בעצמי מתאמן קבוע 4 פעמים בשבוע אבל גם אני לא אוכל כל כך בריא אבל האימון שלי מחפה על זה כביכול. שאלתי היא, עם יש אולי רשימה של מוצרי מזון שהם בריאים ומה הערכי תזונה שלהם.? בנוסף לכך, העם יש אפשרות להשיג איזה פירוט כל שהוא של הכמויות וסוגי האוכל שממולץ לאכול ביום?
לקריאה נוספת והעמקה
02/06/2008 | 11:23 | מאת: מוניקה קרן
שלום דוד, אני ממיצה לך להכנס לאתר של מחלקת החקלאות האמריקאית (USDA) ולקרוא על פירמידת המזון. שם תוכל למצוא הנחיות לתזונה נכונה, עפ"י גילאים, וכן חלוקת המזונות על פי קבוצות ונתונים על ערכם התזונתי. http://www.mypyramid.gov בברכה מוניקה קרן