שאלה לגבי פחמימות בארוחת ערב..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/06/2008 | 17:57 | מאת: סקרן
רציתי לדעת - מה עדיף לאכול לארוחת ערב-כריך או שעדיף לאכול עוד מנת פחמימה כמו אורז/תפוח אדמה/כוסמת ז"א מה עדיף לחם או כוסמת לדוגמה? ועוד שאלה לגבי שניצל תירס- מישהו יודע כמה קלוריות או לכמה פרוסות לחם שניצל אחד שווה? תודה!
02/06/2008 | 11:26 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, לחם ודגנים אחרים כמו אורז, כוסמת, קינואה וכד' שייכם לאות הקבוצת מזון ולכן הינם בעלי תכונות וערכים תזונתיים דומים. מה שחשוב הוא לגוון גם בתוך הקבוצה. כלומר אם אכלת אורז בארוחת הצהריים, בערב כדאי לאכול לחם או קינואה למשל. שניצל תירס מכיל כ-200 קלוריות, שמבחינת ערכן הקלורי שוות לכ- 2.5-3 פרוסות לחם. בברכה מוניקה קרן