שאלה !
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
הגובה שלי הוא 1.72 ואני שוקלת 58.. עם אני יעשה דיאטה זה היה לי קשה בגלל שאני במשקל בסדר לגובה שלי? או שזה לא משנה ?!
שרית, אין לך מה לעשות דיאטה, בטח לא בגיל 15. את במשקל תקין. עדי
שלום שרית, את כבר עכשיו רזה. מדוע וכמה ברצונך לרדת? בברכה מוניקה קרן