המשך לתשובה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
ראיתי ורשום על הגלידה שזה 900 גרם לפחות כמה קלוריות זה יוצא? אגב,אני בתחילת דיאטה וכבר הורדתי קילו וחצי (: תודה רבה !
שלום שירי, לפי הרשום יש בקופסא 900 גרם גלידה בסה"כ. כדי לדעת כמה קלוריות אכלת, את צריכה לדעת כמה אכלת מהקופסה, נניח 1/4, שזה 220 גרם, ואז להכפיל בערך הקלורי ל-100 גרם. למשל: 2.2 * 200 (קלוריות ל-100 גרם)= 440 קלוריות. בברכה מוניקה קרן