שאלה חשובה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/05/2008 | 12:28 | מאת: למוניקה
האם ארוחה בעשר ימים שתיההי 1000 קלוריות עלולה להזיק לדיאטה ?
01/06/2008 | 07:00 | מאת: מוניקה קרן
לא הבנתי את השאלה. תפרטי בבקשה. בברכה מוניקה קרן