מדד עלייה וירידה במשקל.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/05/2007 | 08:48 | מאת: שמרית
דוקטור'ס בוקר טוב שוב. אני שומרת על דיאטה מאוזנת כ-1500 קלוריות ביום. במשך חודש לא עליתי אפילו גרם אחד ואז אחרי כחודש וחצי עהעלתי קילוגרם אחד וחצי.....עכשיו אני מתנדנדת "בתוך" אותו הקילו (בין 46 ל-47). איך אדע מתי תעצור העלייה? האם עליי להוריד את כמות הקלוריות? חשבתי תמיד ששינוי במשקל נמדד באופן שבועי? מה דעתכם? אני בת 25 והBMI שלי הוא 20 כרגע! (לא הייתי רוצה לעלות במשקל). תודה.
23/05/2007 | 22:05 | מאת: מוניקה קרן
שלום, ההתנדנדות הזו נשמעת לי סבירה. אם את אוכלת את אותה כמות מזון ואנרגיה, ואינך מרגישה שינוי לרעה בבגדים, נראה שזה כן נובע מבניה של מסת שריר מסוימת. בברכה מוניקה קרן