עוד על הכולסטרול
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מי כן יכול להגיד אם ניתן להפסיק את לקיחת הכדורים אם הכולסטרול נעשה תקין מרים
שלום מרים, במידה והכולסטרול יורד בעזרת שינוי באורח חיים, כלומר דיאטה ופעילות גופנית, ניתן להמשיך ללא טיפול תרופתי. הכל בהתאם לשיקול הדעת של הרופא המטפל. בברכה מוניקה קרן