את יכולה אולי בבקשה לעזור לי? :]
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 15 הגובה שלי הוא 168-169 בערך והמשקל 65 אני רוקדת שעה וחצי 3 פעמיים בשבוע, עושה הליכות של 40 דק' גם 3 פעמיים בשבוע לגבי תזונה אני אוכלת כמעט הכול [הורדתי מהתפריט שלי את כול הג'אנק פוד,חטיפים,מאפים,שוקולד ודברים מתוקים אחרים] אני אוכלת הרבה ירקות ופירות יחד עם הארוחה או בין לבין הייתי רוצה שתעזרי לי, תייעצי לי על איזה סוג של דיאטה או כול דבר שיכול לעזור לי לרדת במשקל :| יש לי בעיה בעיקר ביריכיים .. אולי יש לך דרך כלשהו שתעזור לי.. תודה רבה מראש
היי קריסטינה, יכול להיות שתגבהי, ואת במשקל תקין. עדי
שלום קריסטינה, את במשקל תקין לגובהך ולגילך. סה"כ את עושה מה שצריך, את פעילה גופנית ואוכלת די בריא. מעבר לכך, אם את רוצה לעשות שינויים נוספים עלייך להתיעץ באופן פרטני עם דיאטנית, כדי להתאים לך תפריט אישי. היא צריכה לראות אותך ולהעריך את הנתונים שלך. מכיוון שאת פעילה שעות רבות, צריך לבדוק היקפים ומסת שומן ולא להסתמך רק על המשקל. יש סבירות גבוהה שיש לך מסת שריר גבוהה, ואין סיבה לרדת במשקל. בברכה מוניקה קרן