חולון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/05/2008 | 17:40 | מאת: מרים אילני
יש לי קולסטרול גבוה 247 הרופא שלי ממש "מכריח" אותי, כועס, שאני מסרבת לקחת סימבסטאטין 10 מ"ג אני רוצה להוריד בדרך "טבעית" ספורט דיאתה ... השאלה אם אני אתחיל לקחת כדור ביום האם בשלב שהקולסטרול "יפול" "ולא יהיה בי עוד". אוכל להפסיק עם הכדורים. כל החברות שלי אומרות שאם מתחילים אז לעולם אסור להפסיק. תודה מרים
25/05/2008 | 23:45 | מאת: adi
שלום מרים, יכול להיות שהכולסטרול אצלך בא בתורשה מההורים. לא כתבת בת כמה את וכמה את שוקלת. עדי
26/05/2008 | 11:26 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום מרים : אם הרופא שלך ממליץ על טיפול תרופתי ככל הנראה הוא התרשם שאת זקוקה לו. ההחלטה מתבססת על שיקולים רפואיים, גיל, ערך הכולסטרול הרע ( LDL ) ולא הכולסטרול הכללי וכ"ו. באופן כללי כאשר הערכים הינם גבוליים ניתן לנסות דיאטה מאוזנת ומופחתת שומנים בשילוב עם פעילות גופנית למשך 3 חודשים ואז לבדוק שוב, במידה והערכים מתאזנים ניתן לעקוב ולא להתלחיל טיפול תרופתי. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי