שילוב,,,
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני יתחלתי דיאטה מסודרת עם שילוב של אליכה מהירה במשך שעה אני יורדת בסדר השאלה שלי העם אפשר לשלב איזה כדור שהחילוף חומרים היה יותר מהר או אולי משקה?
שלום יפית, קיימות מספר תרופות מרשם בהתוויה להרזיה. עלייך לפנות לרופא המטפל שלך ולהתיעץ איתו לגבי הצורך שלך בתרופה מסוג זה. בכל מקרה, את בתהליך והוא חיובי. התמידי בו והתוצאות יבואו. היי סבלנית. בברכה מוניקה קרן