שאלה רצינית וחשובה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/05/2008 | 22:04 | מאת: אלמונית
שלום, יש שאלה שאולי נראית טיפשית אבל היא רצינית ביותר: איך שורפים ונפטרים מהשומנים?!? אני יודעת שפעילות גופנית זה חשובא בל חוץ מזה האם אפשר להפסיק לאכול שומנים בכלל? כי כמעט בכל דבר יש אחוז מסויים של שומן..... מה עושים? תודה מראש
24/05/2008 | 12:39 | מאת: no diet man
אין צורך לעשות פעילות גופנית מסויימת כדי לשרוף שומנים וקלוריות. כדאי לעסוק בספורט כדי לחזק את הגוף,לגמישות,הנאה ועוד. הרזיה היא תהליך טבעי של הגוף, כל דרך אחרת שבה את מכתיבה לגוף מה לעשות וכופה עליו היא דרך שלא תצליח בטווח הארוך כמו כל דיאטה. תלמדי איך להיות קשובה לגוף והמשקל יתאדה כלא היה. הגוף שלך יפטר מכל המשקל העודף ברצון ובשמחה אם רק תספקי לו את הצרכים שלו בכמות ובזמן שהוא דורש. כל זה יקרה בלי שתעשי פעילות גופנית. התגובה שלי תמחק ע"י מנהלת הפורום כי היא לא יכולה להתמודד איתי ועם האמת אז אם את מעוניינת להבין יותר את מוזמנת לפנות אלי במייל:[email protected] בהצלחה!
24/05/2008 | 13:53 | מאת: אלמונית
היי, בלי להעליב או משהו, רציתי לשאול אם יש לך ידע מקצועי בתחום? תודה אלמונית
26/05/2008 | 09:40 | מאת: מוניקה קרן
שלום לאלמונית, השומן הוא הדרך של הגוף לאחסן אנרגיה שאינה דרושה לו ברגע שהוא מקבל אותה. אנרגיה זו יכולה לבוא משומנים במזון, אך גם מפחמימות וחלבונים. כל עודף מזון הופך לשומן. כאשר אוכלים יותר אנרגיה ממה שהגוף זקוק לה, מאגרי השומן גדלים ואנו משמינים. כדי להפוך את התהליך, צריך לגרום לבזבוז של יותר אנרגיה ממה שאוכלים, כדי לגרום לגוף לרוקן את מאגרי השומן. פעילות גופנית היא דרך אחת להוצאת אנרגיה. אך בפועל הגוף משתמש באנרגיה בכל פעולה שעושה לקיומו הבסיסי ביותר. למעשה רק כ-15% מהאנרגיה שאנו מוצאים ביום, הולכת על פעילות גופנית. כל השאר "מתבזבז" על פעולות כמו פירוק ובניית תאים, נשימה, תהליך העיכול ועוד ועוד. בברכה מוניקה קרן
26/05/2008 | 20:14 | מאת: אלמונית
שלום, קודם כל תודה על התגובה, אך לא הבנתי משהו.... אם אני אוכל פחות ממה שאני אוכלת בדרך כלל אז הגוף ישתמש במאגר השומנים לאנרגיה, אבל תמיד אומרים שאם אוכלים מעט מידי אז החילוף חומרים איטי יותר..... איך זה מסתדר? וגם, תוך כמה זמן אפשר לראות תוצאות?זה תוצאות מידיות? תודה