(:
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/05/2008 | 22:43 | מאת: שרון
רציתי לדעת עם צלוליטיס קשור להרזיה או להשמנה??
לקריאה נוספת והעמקה
23/05/2008 | 08:37 | מאת: מוניקה קרן
שלום שרון, הופעת צלוליט קשורה בחוסר אלסטיות, גמישות של העור. זה עלול להיגרם כתוצאה מהשמנה מהירה, אך גם מסיבות אחרות. כדי למנוע הופעת צלוליט יש לשמור על משקל תקין, תזונה בריאה, לשתות הרבה מים ולבצע פעילות גופנית באופן סדיר. בברכה מוניקה קרן