דיאטה - האם זה טוב או לא ?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב... אני בת 13 וחצי שוקלת 80 165 ס"מ.. התפריט שלי הוא כזה : בוקר 7:40 - כוס שוגי (השוגי של השליש פחות סוכר) + חצי כוס חלב 3%. ביניים 10:50 - שוגי קוקומן. צהריים או 14:00 או 15:00 - 2 חתיכות דגי טונה בינוניות + פרוסת לחם שחור / 3 חזה עוף קטנים +אורז או פסטה/קוסקוס עם הרבה ירקות מאודים / שקשוקה+2 פרוסות חלה רגילה / קוסקוס+בשר ועוף +חומוס וירקות/ עוף + עגבנייה תפוחי אדמה ובצל בתנור +אורז. הליכה יומיומית קבועה משעה 4 עד שעה 5 . ערב 17:20 - טוסט משתי פרוסות לחם שחור +זיתים +גבינה צהובה / חביתה + 2 פרוסות לחם שחור +עגבניה וקוטג'. ביניים 20:20 - מעדן שוקולד קרלו או תפוח גדול. האם התפריט טוב ? אני יודעת שהלחם הוא קצת בעיה אבל אין לי ממש כסף לקנות את הלחמים הבריאים והיקרים ולכן עדיף לחם שחור שהוא עדיף על כל הבאגטים והפיתות המשמינים.. כמה קילוגרם אני יוריד בשבוע / בחודש ? תודה על העזרה ..
שלום שיר, התפריט שלך נראה טוב מאוד. אני ממליצה לך להוסיף עוד ירקות, למשל לאכל סלט עם כפית שמן זית בארוחת הערב. בהצלחה מוניקה קרן
תודה רבה !! וחשוב היה לי לציין שאת התפריט עשיתי לבד מפני שאני ממש ממש מתמחת בנושא הזה לאור כל הכתבות וכל הדברים שקראתי בנושא לאחר כחצי שנה שאני בדיאטה... ולא צריך ללכת לדיאטנית כי זה לא ממש עוזר ויש כאלו שאפילו לא עוזרות . צריך רק לדעת מה טוב בשבילי.. רציתי גם להגיד שאף פעם לא נשקלתי ואני יודעת שזה לא טוב כי עם תפריט כזה לאחר חצי שנה באמת שאני מרגישה שלא ירדתי ולא עזר כלום, ואולי באמת יכול להיות שירדתי? וכמה קילוגרם בערך ?