שאלה..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
עם אכלתי נגיד 1000 קלוריות והוצאתי ביום 500 קלוריות זה נחשב כיאלו אכלתי 500 קלוריות? ועוד שאלה, כמה קלוריות יש בחצי כוס חלב 1%, פרוסת לחם קל[37 קלוריות] עם כף קוטג', תפוח, 2 גזרים, מלפפון, גמבה אדומה עגבניה, חתיכת חזה עוף בינונית ו4 כפות מלאות פסטה? תודה.
שלום אפרת, אם אכלת 1000 קלוריות והוצאת 500 קלוריות, זה אומר שיש לך 500 קלוריות עודפות שהגוף יאחסן כשומן. יחד עם זאת בטוח שרפת יותר. הגוף שלנו שורף אנרגיה על עצם קיומו, ולכן זה מגיע ללפחות 1200 קלוריות ליממה. המזונות שציינת מכילים יחד כ- 700 קלוריות. בברכה מוניקה קרן