האם זה נכון שבמחזור (ווסת) עולים קצת במשקל?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 35 שוקלת 87 גובה 1.67 התחלתי לפני כחודש דיאטה וירדי 4 ק"ג, אני אמורה לקבל היום / מחר והמשקל מראה שהעלתי קרוב ל - 300 גר', ואני עדיין בדיאטה? האם יש קשר?
שלום סיגל, לפני הווסת ובזמן המחזור, יש צבירת נוזלים ולכן, אם את נשקלת את עלולה לגלות עליה במשקל. עליה זו אינה השמנה! חשוב לדעת זאת כדי לא להיות מתוסכלים. תשקלי בעוד מספר ימים ותראי שהכל חזר לקדמותו והירידה נמשכת. בברכה מוניקה קרן
רציתי לשאול אותך איזו דיאטה את עושה ותוך כמה זמן ירדת 4 קילו? אני בגובה שלך ושוקלת 84 אשמח אם תוכלי לרשום את התפריט שאת עושה.