השמנת יתר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/05/2008 | 21:46 | מאת: אלינה
אני בת 32 ולאחרונה עליתי 10 ק"ג כעת אני שוקלת 80 ניסיתי הכל ולא הולך אני יורדת ואחר כך מעלה , שמעתי על צמח ההודייה ועל "רזין" האם ממליצה ? אני מאוד מתוסכלת מהעניין
22/05/2008 | 07:08 | מאת: מוניקה קרן
שלום אלינה, אני מבינה מאוד את תסכולך ורצונך למצוא פתרונות לבעיה. לצערי, בשלב זה אין קסמים, ירידה במשקל דורשת עבודה והשקעה. קיימות כמה תרופות שמסייעות להרזיה וניתנות במרשם. אפשר להשתמש בהם. הרזין אינו ממש כדאי וההודיה עוד לא מספיק מוכרת. יש לה אולי תופעות לוואי שאיננו מכירים. שינוי תפריט, פעילות גופנית במסגרת המתאימה ואולי, עפ"י הצורך טיפול תרופתי יביאו אותך ליעדך. בברכה מוניקה קרן