תזונה לקוייה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 24,הגובה שלי 1.65 ומשקלי כרגע 54. זה כבר זמן רב שיש לי תופעות מוזרות באכילה. כאשר אני אוכלת אני מרגישה מאוד רע, סחרחורות, בחילות, דופק מואץ ותחושת עילפון. במקרים אחרים אני בקושי אוכלת (מה גם שאני מאוד בררנית באוכל ולא אוכלת כל דבר). יש מקרים שבהם יש לי סוג של בולמוס אכילה ואני טורפת אוכל. אציין שאני מאוד רזה וכבר ירדתי 3 קילו בחודש האחרון מאחר וכל מה שאכלתי גרם לי לתופעה של קלקול קיבה ומהר מאוד ירדתי במשקל. בנוסף אני כל הזמן עייפה וחלשה, חסרת חיניות כמו עלה נידף ברוח. האם לדעתך יש לי הפרעת אכילה? האם אני יכולה לטפל בחולשה ובתזונה עם תוספים?? כרגע אני לוקחת רק אומגה 3.
שלום לך, אני חושבת שכדאי לך קודם כל להתיעץ עם רופא המשפחה שלך. לערוך בירור, בדיקות דם. להבין האם קיימת סיבה אורגנית לעייפות ולבחילות. בהמשך כדאי לפנות לטיפול תזונתי מתאים, להתאמת התפריט ותוספי התזונה להם את זקוקה. בברכה מוניקה קרן
היי בהמשך לפנייתי הקודמת, משקלי הוא 44 ולא 54 כמו שכתבתי בטעות. האם עקב כך יש סיבה לדאגה?