צריכה עזרה!!!!!!!!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בת 28 גובה 1.63 שוקלת 61.5 ק"ג. אני מנסה כבר כמעט חודשיים להוריד 5-6 קילו מיותרים. אני כרגע נמנעת מפחמימות ואוכלת ירקות, פירות, גבינות (עד 5%) וחלבון (טונה, ביצה, בשר, עוף וכו'). אני מתעמלת במכון כושר 3-4 בשבוע (שעתיים כל פעם) ואני עדיין לא רואה שיפור של ממש. בנוסף אני סובלת מבטן נפוחה. האם אני עושה משהו לא בסדר? איך אפשר להוריד את המשקל העודף. האם תרופות טבעיות להרזיה יעזרו? שמעתי על כדור בשם ציאטין (משהו כזה). תודה רבה....
שלום עינת, אני מבינה את תסכולך. זה מאוד קשה להחליט לשנות ולהתאמץ ולא לראות את התוצאות המקוות. נשאלת השאלה למה כוונתך ב"תוצאות של ממש". האם אינך יורדת כלל במשקל? או שזה קורה לאט יותר ממה שציפית? לעיתים קרובות כאשר מתחילים בתפריט הרזיה ביחד עם פעילות גופנית, אם האדם לא היה פעיל קודם, קצב הירידה במשקל יהיה איטי בגלל בניית מסת שריר. היי סבלנית. התזונה שלך נראית טובה, אך צריך לבדוק את הכמויות. כמה קלוריות את צורכת? אפשר לאכול בריא ועדיין יותר מדי ואולי יש צורך לצמצם. אם תפרטי את הכמויות אחשב עבורך. דרך מצוינת לבדוק מה בדיוק את אוכלת במשך היום היא לרשום. כך מוצאים כל מיני מזונות שלא זכרנו שאכלנו. בברכה מוניקה קרן