האם הדיאטה מתאימה לי?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/05/2008 | 23:33 | מאת: לינוי
אני שמנה! אימא שלי רוצה לקחת אותי לעשות דיאטה של חרמון,הדיאטה הזאת שהרופא מביא לך מאכל אחד עיקרי למשך כול השבוע,כאשר כול שבוע הוא מחליף מאכל כמו:עוף,פירות,ירקות יוקים וכדומה אפילו שמעתי שיש שבוע של שוקלד-מוזר,והוא משלב בזה דיקור...המון אנשים אומרים לי שזה לא בריא,יש כאלה אפילו שאומרים שאני ירזה המון אך עם הזמן אחזור כפליים...מה את ממליצה ...מה לעשותת..?
21/05/2008 | 22:22 | מאת: מוניקה קרן
שלום לינוי, אני מבינה את רצונך לרזות, אך קחי בחשבון שכדי לרדת במשקל ולהשאר רזה, עלייך לשנות את אורח חייך, את הרגלי התזונה שלך. לכן אני ממליצה לדבוק בתפריט שהוא לא קשה מדי, שאת יכולה לחיות לפיו לאורך תקופה מאוד ארוכה, אפילו לתמיד. אחרת, ברגע ש"תגמר" הדיאטה, את תחזרי להרגלייך הישנים ותעלי חזרה במשקל, בד"כ עם ריבית ורמת התסכול רק תעלה. הדיאטה של דר' חרמון יעילה לירידה במשקל- מפחיתים את צריכת המזון ויורדים ומהר. אך היא גם מאוד קשה לביצוע, אינה מאוזנת מבחינת רכיבי התזונה שלה, וקשה ביותר להתמיד בה. לדעתי היא אינה מתאימה ואינה עונה על הצורך לשינוי הרגלי אכילה לאורך זמן ממושך. בברכה מוניקה קרן