היי, עזרה בתפריט
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 19 ושוקלת 53 (1.67)אחרון עליתי בצבא 5 ק"ג ואני ממש מתוסכלת מזה. למשל היום ניסיתי לשמור, וממש לא הצלחתי. כמה קלוריות יש בתפריט שלי והאם הוא בסדר? (אני לא יודעת איך להפסיק לאכול פחמימות. הז ממש קשה לי) בבוקר- נסקפה, צהריים- חצי כיכר לחם קטן אישי כזה (בערך 4 פרו' לחם)+כוס ספגטי ברוטב עגבניות+שניצל תירס+ירקות מבושלים- גזר, קישואים וכרובית. ערב- שוקו חם על מים עם קצת חלב 1 % +3 תפוזים וחצי תפוח+ קורנפלקס (50 ג') מה עלי לשנות? וכמה קךוריות זה? תודה מראש..
היי, לדעתי כדאי להוסיף ארוחת בוקר לא ראיתי שיש. עדי
שלום לך, את עכשיו במשקל תקין ורזה. אם תרדי 5 ק"ג תהיי בתת משקל, ולכן אינני ממליצה לך להוריד במשל. בברכה מוניקה קרן