המשך שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/05/2008 | 09:43 | מאת: אריאל
שלום, רציתי לדעת אם התפריט שבניתי לעצמי לדיאטה הוא טוב מבחינת ויטמינים ופרימידת המזון וכדומה. וכמה קלוריות בערך הוא מכיל. אני בת 21, שוקלת 60 וגובהי 1.60. (מבנה גוף- בינוני) בוקר- קוטג 0% אחוז+ תפוח ביינים- פריכיות אורז (5 יח' כ80 קלוריות) + יוגורט+ תפוח צהריים- ירקות+ חצי קופסת טונה בשמן/ ביצה קשה + 5 כפות רוטב אלף האיים 5% אחה"צ- ערב- חזה עוף+ 4 פרוסות לחם קל+ תפוח ערב- ירקות + גבינה 1/2% אריאל
18/05/2008 | 13:56 | מאת: adi
היי אריאל, התפריט משעמם מידי. לא תוכלי לעמוד בו לאורך זמן. עדי
19/05/2008 | 21:09 | מאת: מוניקה קרן
שלום אריאל, (סליחה, קודם הנחתי שאת בן) התפריט שלך מכיל כ-1200 קלוריות, תלוי בכמויות הגבינה/ קוטג' שאת אוכלת ובאחוזי השומן של היוגורט. סה"כ הוא נראה די מאוזן מבחינת רכיבי התזונה השונים. אני ממליצה להקפיד לאכול ירקות מ-5 צבעים ביום (כך תגווני ותקבלי את הויטמינים והמינרלים השונים מכל ירק). גם בעניין התפוחים כדאי לגוון עם פירות העונה. בברכה מוניקה קרן