שתי שאלות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 18 שוקלת 60 גובה 1.57 כמה אני יכולה להוריד? מה צריך לאכול בכדי גרום לעיכול מהיר ?
שלום אור, את במשקל תקין כבר עכשיו, כך שמבחינה בריאותית אין צורך לרזות. מעבר לזה, העניין תלוי בך. באיזה משקל נראה לך שתהיי מרוצה? למה כוונתך בעיכול מהיר? האם את מתכוונת למניעת עצירות? בברכה מוניקה קרן