\
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני עושה דיאטה כבר איזה חודש וכמעט כל בוקר אני אוכלת כריות רציתי לדעת עם זה פוגע לי בדיאטה ..וכל מה שבעצם אני מורידה אז שאני אוכלת את הכריות זה פוגע לי בדיאטה .. בתודה שרית (:
שלום שרית, זה עניין של מידה. אם את יורדת במשקל, סימן שאת יכולה להמשיך ולאכול את הכריות. אם אין ירידה במשקל, אולי כדאי לצמצם את הכמות. בברכה מוניקה קרן