חייבת עזרה דחוף!!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/05/2008 | 00:02 | מאת: דניאלה
שלום, אני בת 15 הגובה שלי הוא 1.70 והמשקל 75!! זה מלא לפי המחשבון באינטרנט אני צריכה להוריד 20 קילו בערך.. התחלתי לפני שבועיים לצאת להליכה של שעה שעה ורבע בערך 5 פעמים בשבוע הפסקתי פחות או יותר לאכול פחממות... ואני אוכלת מלא ירקות... אני חייבת לרדת במשקל עד עוד חודשיים.. מה הפתרון? תודה =]
19/05/2008 | 11:41 | מאת: מוניקה קרן
שלום דניאלה, את בעודף משקל, אך גם ירידה של כ-7 ק"ג יכניס אותך לטווח של המשקל התקין לגובהך וגילך. אני מציעה לך באופן כללי לבחור מטרות קצרות טווח בהקשר להרזיה, כי כך חווים יותר הצלחות וקל יותר להמשיך למטרה הבאה. לרדת 20 ק"ג בחודשיים היא לא מטרה ריאלית ואף מסוכנת לבריאות. לא עלית 20 ק"ג בחודשיים ואין שום סיבה שתרדי אותם. זה מצוין שאת מתמידה עם פעילות גופנית. זה תורם להרזיה וחשוב מאוד. מבחינת התזונה: אני ממליצה לשמור על תפריט שפוי. להפחית מזונות מטוגנים, מעובדים, חטיפים וממתקים. להרבות באכילת ירקות, אך לא לבסס את התפריט היומי על ירקות. כדאי לאכול ירקות בכל ארוחה עיקרית ולידם לאכול מזונות מגוונים כמו דגנים, חלבונים (בשר, דגים, מוצרי חלב, ביצה). כדאי לשלב פירות במשך היום. קצב סביר לירידה במשקל הוא 1/2-1 ק"ג בשבוע. בברכה מוניקה קרן