שאלות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/05/2008 | 21:42 | מאת: חיים
שלום האם פסטה משמינ? כמה קלוריות מוצאים על החכון במשך 50 דקןת מהירות 6 קמ"ש תודה
18/05/2008 | 16:17 | מאת: מוניקה קרן
שלום חיים, כוס פסטה אחרי בישול מכילה כ-160 קלוריות. תוספת קלורית נכבדת יכולה להגיע מהרוטב, במיוחד אם הוא מכיל הרבה שמן או שמנת. לגבי שריפת הקלוריות בהליכה: זה תלוי במשקל הגוף. בברכה מוניקה קרן