חומצה פולית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/05/2008 | 21:37 | מאת: עדי
שלום ברצוני לקחת חומצה פולית. מזה עושה ? האם זה טוב ? האם הויטמין הזה משמין ? והאם הוא גורם לתופעות ללואי ?
18/05/2008 | 16:10 | מאת: מוניקה קרן
שלום עדי, מדוע ברצונך לקחת חומצה פולית? זהו תוסף תזונה (חסר ערך קלורי) הניתן בד"כ לנשים שרוצות להרות או אצל מי שנתגלה חסר. האם את עונה לקריטריונית הללו? בברכה מוניקה קרן