כמה קלוריות יש בתפריט?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/05/2008 | 17:00 | מאת: אני :]
היי, רציתי לדעת כמה קלוריות יש במה שאכלתי: בוקר- נסקפה עם 3 סוכרזית וחטיף גרנולה (2 חטיפים בתוך אריזה של נאטור ואלי) בין: אפרסק+נקטריה+חתיכת מלון קטנה) צהריים- כוס וצי פתיתים +חצי פיתה+טעולליט+צלחת ירק מבושל- גזר, קישואים, פטריות וכרובית. בין- חטיף גרנולה כמו בבוקר. האם זה בסדר? אני צריכה עזרה..
18/05/2008 | 15:32 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, התפריט שציינת מכיל 1000-1100 קלוריות. איני מכירה אותך ואין לי פרטים עלייך כך שאיני יכולה להגיד האם זה מתאים לך או לא. אני כן יכולה להגיד שהוא עשיר מאוד בפחמימות. אשמח אם תספרי על עצמך ותתני נתונים נוספים כמו משקל, גובה, גיל ואנסה לעזור בשיפור התפריט. בברכה מוניקה קרן