מיואשת...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/05/2008 | 15:40 | מאת: מיטלא
אנני מצליחה לעשות דיאטה ולאכול נכון. אני רעבה רוב הזמן, אבל ממש רעבה. תמחילה לנסות לאכול נכון ואז באה נקודת השבירה ומתחילה לאכול שטויות [בוקרבים, גלידות, שוקולד....] אני מנסה להוריד ממשקלי5 ק"ג . אני בת 33 שוקלת 61 גבהי 160 . אנא!!!! עזרי לי!!! אני זקוקה למשהו שיסתום לי את התאבון ויגרום לי להרגשת שובע.. הייתי אצל דיאטיקנית ולא עזר לי....האם יש משהו על בסיס טבעי שיכול לעזור לי... אני לא מחפשת להיות דוגמנית אבל הצמיגים והשומן מפריע לי מאוד. אודה לך מראש על העזרה..... מיטל
17/05/2008 | 11:19 | מאת: אמת
מיטל, למה את מרגישה רעב(בבטן לא בראש)? הרעב הפיזי הוא הדרך של הגוף לומר לך שהוא זקוק לרכיבי מזון. זו הדרך שלו לגרום לך לאכול ולספק לו את צרכיו. זו גם הדרך הטבעית היחידה להרזיה. אם תאכלי בכל פעם שתרגישי רעב פיזי בבטן , ותפסיקי לאכול ברגע שהסיגנל של הרעב פסק את תרזי! הרעב הפיזי שאת מרגישה בבטן הוא הזמן היחידי בו את אמורה לאכול, זה חלק מהמנגנון הביולוגי שאת נולדת איתו. הגוף שלך הוא מכונה ביולוגית משוכללת ביותר, הוא מבצע אלפי תהליכים מורכבים מדי יום בדייקנות וגם בכל הנוגע לאכילה אין צורך להתערב. כשהיית תינוקת את היית קשובה לגוף שלך, אכלת כשהגוף שלח סיגנל שהוא רעב והפסקת כשהוא הפסיק את הסיגנל, כלומר הוא שבע. בהמשך הדרך, ההורים שלך התחילו להתערב והחליטו עבורך מתי את צריכה לאכול וכמה אוכל בדיוק את צריכה. מרגע זה את הפסקת להיות קשובה לצרכים של הגוף שלך, לאיתותים שלו. כמובן שהדיאטנים, הרופאים ומאמני הכושר לא עזרו לך כי כולם חסרי הבנה בסיסית של המנגנון הביולוגי שאני מדבר עליו, הם לא יודעים שהוא קיים בכלל. יש עוד הרבה מה ללמוד לגבי הגוף שלך וחשוב מאוד שאת תהי מעוניינת להמשיך ללמוד. ההרזיה היא תהליך טבעי עבור הגוף שלך כל עוד את מספקת את הצרכים שלו. שלחי לי מייל ואני יכוון אותך למקום שבו תוכלי ללמוד הרבה יותר, בפורום הזה יש סיכוי שימחקו את התגובה שלי כי הם לא ממש אוהבים שאני חושף את האמת . [email protected]
17/05/2008 | 20:43 | מאת: adi
היי, דווקא רוב השמנים באמת רעבים בראש ולא בבטן. עדי
18/05/2008 | 16:04 | מאת: מוניקה קרן
שלום מיטל, את במשקל תקין, אך אני מבינה את רצונך לרזות במספר קילוגרמים. נראה לי שתהני משילוב של טיפול קוגנטיבי התנהגותי לצד הטיפול התזונתי. במרפאתנו אנו משלבים זאת בהצלחה רבה. את מוזמנת לגלוש לאתר ולהתרשם מהשיטה www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן