ד"ר שלום.
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
טוב היות ואני חייבת לרדת במשקל. רציתי תשובות למספר שאלות. 1. כמה קלוריות אדם צריך כדי לרדת ירידה של 2 קילו בשבוע. 2. האם אדם שמן "שורף" קלוריות יותר מאדם רזה בפעילות גופנית? 3. כדי לשמור על משקל תקין כמה קלוריות אדם חייב לאכול ? 4. והאחרונה. ד"ר ח.. נתן לי פעם דיאטה שהיא מבוססת על ירקות וגבינות בלבד.. הורדתי כבר בשבוע הראשון 5 קילוגרם השאלה האם שילוב המזונות היא שהורידה לי במשקל או הירקות שהרי אין בהם קלוריות הם שהורידו?תודה מראש..אור
שלום אור, 1. כדי לרדת 2 ק"ג במשקל צריך להחסיר 14000 קלוריות. לא מעט בכלל. לכן באופן תיאורטי אם אדם צריך כ-2500 קלוריות ביום לשמירה על המשקל, עליו לצרוך 500 קלוריות ביום בכדי לרדת 2 ק"ג בשבוע. זו אכילה לא בריאה וירידה לא בריאה. קצב טוב לירידה במשקל הוא 1/2-1 ק"ג בשבוע. 2. בהנחה שהם עושים אותה פעילות, באותה עצימות, אז כן. 3. כמות הקלוריות היומית תלויה בגורמים רבים ביניהם משקל, מין, פעילות יומיומית וכד'. 4.כמות הקלוריות. בברכה מוניקה קרן
תודה רבה על תגובתך. אז תעני לי על שאלה אחת ביורדים בגדול איך יתכן שהבחור ירד בשבוע 10 קילוגרם???מה הוא עשה?