בי 12
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/05/2008 | 16:34 | מאת: גלי
בן22 עם בי12 -314.האם צריך לקחת תוסף בי 12?תודה.
15/05/2008 | 17:27 | מאת: מוניקה קרן
שלום גלי, תלוי איך התזונה. הערך עדיין בתחום הנורמה. בברכה מוניקה קרן