תפריט דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/05/2008 | 10:56 | מאת: אריאל
שלום, רציתי לדעת אם תפריט כזה לדיאטה הוא טוב ולא יביא לחסכים בויטמינים וכדומה.. וכמה קלוריות בערך הוא מכיל? בוקר- קוטג 1/2 אחוז + תפוח ביינים- יוגורט 0%+ פריכיות (5- 80 קל') + תפוח צהריים- ירקות+ חצי קופסת טונה עם שמן או ביצה קשה+ 4 כפות רוטב אלף האיים 5% אחה"צ- ערב- חזה עוף (עד 150 גרם) + 4 פרוסות לחם קל + תפוח ערב- גבינה 1/2 אחוז / יוגורט 0%+ ירקות
15/05/2008 | 17:24 | מאת: מוניקה קרן
שלום אריאל, התפריט מכיל כ-1100 קלוריות. הוא לא מאוזן מבחינת רכיבי התזונה. למי הוא מיועד? בברכה מוניקה קרן
20/07/2008 | 10:48 | מאת: חן
אם אני יקח רק ירקות לשבועיים האם זה טוב?