שלום,
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/05/2008 | 17:38 | מאת: שירי גולדברג
ברצוני לדעת כיצד אוכל להרזות ולהגיע למשקל בריא והאם אוכל לקבל עזרה בנוגע לבניית תפריט יומי מאוזן ומעט הנחיות בנוגע כיצד לרזות באיזורים הבעייתיים. ובכן, אני בת 13 וקצת, אני שוקלת 57, וגובהי כ-1.57. אני שמנמנה באיזור הירכיים, האגן (טיירים), ישבן והבטן. אני אומנם לא גדולה באופן מאוד לא בריא, אך אני מעוניינת להיות חטובה הרבה יותר. אני רוקדת ארבע שעות בשבוע. בתודה, שירי.
לקריאה נוספת והעמקה
14/05/2008 | 22:49 | מאת: adi
שלום שירי, את עוד תגבהי.\ עדי
15/05/2008 | 17:19 | מאת: מוניקה קרן
שלום שירי, כדאי לשמור על תזונה נכונה, שתעזור לך לווסת את משקלך ולהרגיל אותך לאורח חיים שימנע השמנה בעתיד. במסגרת הפורום אני יכולה לצייד במספר הנחיות כלליות שיעזרו: 1. לאכול 5-6 ארוחות ביום. 3 ארוחות עיקריות, בוקר, צהריים וערב, ועוד 2-3 ארוחות ביניים קטנות. 2. לאכול את הארוחות ליד שולחן, בפינת האוכל/ במטבח. לא לאכול תוך כדי פעולות אחרות כמו צפייה בטלוויזיה, מחשב, קריאת עיתון וכד'. 3. כדאי לאכול בצורה מגוונת מכל קבוצות המזון: להעדיף דגנים מלאים, לאכול שפע ירקות מ-5 צבעים, פירות, מוצרי חלב רזים, דגים, קטניות, בשר. 4. כדאי להמעיט באכילת מאכלים מטוגנים. להעדיף צליה, בישול, אפיה. 5. להמעיט באכילת חטיפים וממתקים. 6. לשתות הרבה מים, לפחות 10 כוסות. להימנע משתיית משקאות ממותקים. 7. לבצע פעילות גופנית, כמו ריקוד, הליכה, רכיבה על אופניים, באופן יומיומי. בברכה מוניקה קרן
15/05/2008 | 20:06 | מאת: שירי גולדברג
תודה על ההנחיות. אני צמחונית, ואני לא מרבה לשתות ולכן בין השאר אני סובלת מכאבי ראש כואבים מאוד וממושכים. יש קשר בין שתיית מים להשמנה/הרזייה?