דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/05/2008 | 14:37 | מאת: ליאל
שלום , אני בת 17 שוקלת 53. הייתי רוצה לקבל עצות איך אוכל לרדת במשקל, [תזונה נכונה ]
14/05/2008 | 20:01 | מאת: מוניקה קרן
שלום ליאל, ראשית, כמה את רוצה לרדת במשקל? מה הגובה שלך? תזונה נכונה זה תמיד טוב. להלן כמה הנחיות: 1. לאכול 5-6 ארוחות ביום. 3 ארוחות עיקריות, בוקר, צהריים וערב, ועוד 2-3 ארוחות ביניים קטנות. 2. לאכול את הארוחות ליד שולחן, בפינת האוכל/ במטבח. לא לאכול תוך כדי פעולות אחרות כמו צפייה בטלוויזיה, מחשב, קריאת עיתון וכד'. 3. כדאי לאכול בצורה מגוונת מכל קבוצות המזון: להעדיף דגנים מלאים, לאכול שפע ירקות מ-5 צבעים, פירות, מוצרי חלב רזים, דגים, קטניות, בשר. 4. כדאי להמעיט באכילת מאכלים מטוגנים. להעדיף צליה, בישול, אפיה. 5. להמעיט באכילת חטיפים וממתקים. 6. לשתות הרבה מים, לפחות 10 כוסות. להימנע משתיית משקאות ממותקים. 7. לבצע פעילות גופנית באופן יומיומי. כדאי להכנס לאתר של פירמידת המזון (באנגלית). ניתן לקבל שם הנחיות ובניית תפריט בסיסי www.mypyramid.gov בברכה מוניקה קרן