כמה קלוריות בטבעות עוף... דחוף!!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/05/2008 | 14:14 | מאת: טליה
היי לכולם, אני חייבת לדעת כמה קלוריות יש ב-10 טבעות עוף, גדולות, מטוגנות חלקית ואח"כ אפויות. בבקשה, ענו לי כמה שיותר מהר. אכלתי את זה לארוחת צהריים (עם קצת קטשופ) ואני חייבת לדעת כמה קלוריות אני עוד יכולה לאכול היום. תודה רבה!!!
14/05/2008 | 19:55 | מאת: מוניקה קרן
שלום טליה, ב-100 גרם טבעות עוף יש כ-220 קלוריות. איני יודעת כמה גרם יוצאות 10 הטבעות שאכלת. אני מתארת לי שלפחות 250 גרם. בברכה מוניקה קרן