הרסתי את חילוף החומרים, עכשיו אני מנסה לעשות ספורט
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/05/2008 | 22:29 | מאת: נעה
שלום, אני די בבעיה וצריכה עזרה. עשיתי דיאטה מלא זמן, הרגלתי את הגוף שלי לפחות מ-500 קל', היו ימים שאכלתי 200, לפעמים יותר ולפעמים פחות. בזמן האחרון התחלתי לאכול הרבה יותר (מתחת ל-800 קל' בטוח אבל עדיין הרבה יותר מלפני שבועיים בערך..) ולכן אני כל הזמן חושבת איך לעשות ספורט כדי לא להשמין ולרזות, אני מאוד מאוד רוצה לרזות וכרגע השמנתי יותר מקילו בגלל השטות הזאת. אני שוקלת כמעט 50 (עד לפני שבועיים שקלתי 48.5), גובה: 1.54 והספורט שאני עושה: 4 שעות ריקוד די אינטנסיבי בשבוע, הליכות לפחות לפחות 20 דק' ביום, מתיחות בבית (בשביל הגמישות..) ובזמן האחרון התחלתי לקפוץ בחבל מידי פעם, אולי 3 פעמים בשבוע, חצי שעה כל פעם (ומהיר!). מה אני יכולה לעשות כדי לרדת 5 קילו? (אני אוכלת בריא אבל מודה שמידי פעם עוגיות, שוקולד, כל הזמן אני מרגישה צורך במתוק...)
14/05/2008 | 19:42 | מאת: מוניקה קרן
שלום נעה, קודם כל חשוב לי לציין שאת במשקל תקין. את אוכלת תפריט שיוביל אותך לתת תזונה ומסכנת את בריאותך. התפריט דל מדי בקלוריות ואי אפשר להמשיך כך. אין מה לדבר עכשיו על המשך ירידה במשקל, צריך קודם כל להביא אותך לאכילה נורמלית ובריאה של יותר קלוריות ליום בצורה הדרגתית. אני ממליצה לך לפנות לטיפול של איש מקצוע, דיאטנית, שתתאים לך תפריט אישי (בת כמה את?), במסגרתו תוכלי לאכול בצורה בריאה ומבוקרת. בברכה מוניקה קרן
14/05/2008 | 20:06 | מאת: נעה
שלום, אשמח אם תוכלי להסביר לי מה הכוונה ב"תת תזונה", זה מסכן את הבריאות בגלל שאני צריכה לאכול יותר קלוריות? ואני מאוד רוצה לרזות ואיני יכולה להגיע לדיאטנית, לכן שאלתי כאן. מאוד מאכזב לשמוע שאני לא יכולה לרזות כי אני מרגישה ונראית (באמת!) יותר שמנה ממה שהייתי עד ממש לא מזמן ובכלל מרגישה קצת שמנמנה. אין לך או לחברי הפורום, עיצות איך לרזות, למשל ספורט מסוים שיעזור, אולי בגלל שאני אוכלת מעט אבל זה כולל מתוקים אז אני משמינה? למה אני לא יכולה לרזות, המשקל שלי לא נמוך בכלל. תודה