מדוע אני לא יורדת במשקל?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 50 גובהי 1.72 ומשקלי 84 ק''ג. אני משתדלת לשמור על תזונה מאוזנת ומשתדלת לעשות ספורט פעמיים שלוש בשבוע. כמה ק''ג עלי לרדת? מבנה גופי ממוצע , לא רחב ולא צר. הייתי רוצה לקבל מידע מפורט יותר. תודה לכם.
אריאלה, תעשי לעצמך רישום של מה שאת אוכלת. זה לפעמים הרבה יותר ממה שנדמה לך. קשה לי להגיד לך כמה את צריכה לרדת. תגבירי גם את הספורט. עדי
שלום אריאלה, אינדקס מסת הגוף שלך (היחס בין המשקל לגובה בריבוע) הוא 28.4. זה נחשב לעודף משקל ומהווה גורם סיכון להתפתחות מחלות שונות כמו מחלת לב, סוכרת וכו'. כדאי לרדת 10% מהמשקל ההתחלתי שלך, כלומר 8-9 ק"ג. ירידה של 10 ק"ג תביא אותך למשקל תקין. בברכה מוניקה קרן
בכל שיטת הרזיה ובכדי שתהיה יעילה יש צורך להכשיר את מערכת העיכול לתהליך. מדובר בשינוי דרגת החומציות לדרגה בסיסית, כלומר pH מעל 7.0 ניתן לעשות זאת בקלות על ידי תזונה מתאימה למשך מספר ימים