אני שמנה ורוצה להרזות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 17 הגובה שלי 1.65 ומשקלי 45 אני רוצה להרזות אבל לא יודעת איך כדי לי?
היי סיגל, את רזה מדי. עדי
אני מקווה שאת לא רצינית כי אם המשקל שציינת הוא המשקל האמיתי שלך אז ללא ספק יש חשש רציני לחייך. את בתת משקל וזה מסוכן מאוד. ממליץ לך לפנות לטיפול מקצועי לפני שיהיה מאוחר מדי.
שלום סיגל, את בתת משקל וזה מסוכן עבורך לרדת עוד במשקל. אם את חושבת או מרגישה שמנה, כדאי לך לפנות לטיפול פסיכולוגי בנוגע לדימוי גוף. בברכה מוניקה קרן