השמנה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני אחרי 2 לידות במהלך כל לידה עליתי בין 10-13 קג בלידה ה1 ירדתי 10 קג בלידה השנייה ירדתי 10 קג כיום אני שוקלת 80 קג גובהי הוא 1.70 ואני יודעת שאני צריכה לרזות עוד לפחות 10 קג את שני הלידות שלי התחלתי במשקל 76 קג מה לעשות ?
שלום פרח, את צריכה להפחית את צריכת האנרגיה שלך, כלומר לשנות את התפריט שלך. כדאי להתיעץ באופן פרטני עם דיאטנית, שתכיר את אורח החיים שלך יותר טוב ותתאים לך תפריט אישי. אם תפרטי על עצמך קצת יותר, אשמח לתת לך קווים כלליים. כדאי לשלב גם פעילות גופנית אירובית, כמו הליכה, לפחות 4 פעמים בשבוע. בברכה מוניקה קרן