שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/05/2008 | 10:43 | מאת: לינור
כמה קלוריות ב6 כפות פירה ? של תפוח אדמה
12/05/2008 | 11:29 | מאת: מוניקה קרן
ב-6 כפות פירה שטוחות יש כ- 150 קלוריות. בברכה מוניקה קרן