כמות הקלוריות שאני אוכל ביום..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/05/2008 | 18:58 | מאת: יוסי
שלום לך מוניק.אני בדרך כלל לומד ואחרי הלימודים הולך לעבוד..אז אני מסים תלימודים בסביבות 1 וחצי ככה ולא נוגע בשום דבר מגיע לעבודה..אוכל בגט עם שניצל וכמה חתיכות ציפס עם חומוס..בערב שוב פעם מתחיל לי הרעב ככה בסביבות 8 וחצי 9 אז אני אוכל פיתה עם חומוס וזהו ...אני מעונין לדעת כמה קלוריות יוצא לי ביום ואם זה בסדר כי בכל זאת שאני עובד אני כל הזמן בפעולה אני לא נח לרגע כי אני עובד בתור מחסנאי ומרים כבד וקרטונים..... עובד רצוף מ2 עד 8 ואני שוקל 68 ואני מטר 73...
12/05/2008 | 11:03 | מאת: מוניקה קרן
שלום יוסי, מאוד קשה לי לחשב כמה קלוריות אתה אוכל, כי אני צריכה לדעת את הגודל של המנות. הערכה גסה היא לפחות 2000 קלוריות. אך לא רק הקלוריות חשובות, חשובה גם החלוקה שלהן על פני היום וגם רכיבי התזונה שאתה מקבל מן המזון ופכאן המצב רע. אתה פעיל שעות רבות, אך יחד עם זאת מרכז את האכילה ב-2 מוקדים. הגוף זקוק לאנרגיה בשעות שבהן אתה לומד, עובד ולכן כדאי לאכול 5-6 ארוחות יותר קטנות במשך היום. פרט לכך כדאי לגוון ולאכול גם מוצרי חלב, ירקות, פירות, דגים. לגוון בדגנים. באופן כללי להמעיט במזון מטוגן. בברכה מוניקה קרן