השמנה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי אני בת 18 ואני שוקלת בערך 75 והגובה שלי הוא 1.60 לפני שנה בערך העלתי במשקל שלי בגלל שהרזתי בצורה ממש לא נכונה ואני חייבת תפריט טוב שאני אוכל לרדת איתו במשקל שזה אומר לפחות לרדת את ה15 קילו האלה שהעלתי מאז שהרזתי אבל בצורה נכונה! אני מאוד הוה לך אם תוכלי לעזור לי תודה :]
שלום אור, אני ממליצה לך לפנות ליעוץ תזונתי פרטני, כדי שדיאטנית תבנה עבורך תפריט אישי ותדריך אותך לגבי תזונה נכונה בכלל, כדי שתוכלי לרזות בצורה בריאה ולשמור על התוצאות. בברכה מוניקה קרן