רק משמינה כל הזמן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/05/2008 | 07:10 | מאת: יולי
אני ממש מיואשת,מאז שהחלטתי להתחיל בדיאטה אני רק משמינה. העלתי 18 ק"ג בשלוש השנים האחרונות ואני מנסה להוריד לפחות מחציתם אך אני רק תופחת ועם התסכול כמובן שאני מפצה עצמי באוכל נוסף. אני יודעת שאני צריכה לחשוב על תזונה נכונה כדרך חיים ולא דיאטה, ואני מאוד עסוקה כך שאת התסכול אני לא יכולה לנתב למשהו אחר חוץ מאוכל. אודה לכם על עזרתכם יולי
12/05/2008 | 09:59 | מאת: מוניקה קרן
שלום יולי, אני מבינה היטב את רצונך לרזות, את תסכולך על חוסר ההצלחתך, ובעקבת כך את נקלעת למעגל קסמים שרק מרחיק אותך עוד ועוד מהמטרה. כדי לשבור את המעגל אני ממליצה לך לקבל עזרה. לא לעשות זאת לבד. שילוב בין תזונה והכוונה תזונתית, ביחד עם טיפול קוגנטיבי התנהגותי, יעזרו לך לנתב את המחשבות בצורה יעילה ולשנות את ההתנהגות בקלות יותר. במרפאתנו אנו משלבים טיפולים אלו. את מוזמנת לגלוש לאתר www.drlevy.co.il, להתרשם ואף לבוא לפגישת הכרות חינם. בברכה מוניקה קרן