אוכל נכון לצורך אימונים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/05/2008 | 11:40 | מאת: אלכס
רציתי בבקשה לדעת מה אפשר לאכול לפני ואחרי אימון וכמה זמן לפני ואחרי אפשר לאכול. אם אפשר לקבל לינק לאתר שמדבר/מסביר על הנושא הנ"ל.
10/05/2008 | 18:26 | מאת: מוניקה קרן
שלום אלכס, אם מדובר באימונים אינטנסיביים, אני ממליצה לך להתיעץ עם דיאטנית באופן פרטני. באופן כללי: כ-3 שעות לפני האימון כדאי לאכול ארוחה המכילה פחמימות (לחם, אורז, פסטה, דגני בוקר...) וגם חלבונים (מוצרי חלב, בשר, דגים, ביצה) וכמות קטנה של שומן. במידה ויש צורך אפשר לאכול עוד מנת פחמימות קטנה בסמוך לתחילת האימון: פרי, כוס מיץ, מעדן, חטיף דגנים. יש לאכול מיד בסיום האימון ארוחה מלאה המכילה פחמימות, חלבונים ושומנים. בברכה מוניקה קרן