פריקה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
חג שמח, לאחרונה נתקלתי בחיטה ירוקה מיובשת הנקראת פריקה. הפריקה דומה מאוד במרקם לבורגול. נאמר לי שהפריקה עשוייה מחיטה ירוקה, בטרם הפכה לדגן מכיל גלוטן ולכן זהו מזון בריא יותר ומכיל פחות קלוריות. בשום מקום לא הצלחתי לקבל מידע על כמות הקלוריות בפריקה וזו שאלתי לפורום. אשמח לדעת האם הפריקה מכילה פחות קלוריות מכל מוצר אחר העשוי מחיטה? תודה מראש שרי
שלום שרי, כמוך, גם אני התקשיתי למצוא את הערך הקלורי של הפריקה, או מידע תזונתי עליו. אנסה לעשות זאת בימים הקרובים ואחזור אם אמצא מידע רלוונטי. בברכה מוניקה קרן