רדיקטל? קסניקל?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם הרדיקטל עדיף מקסיניקל אני שוקלת 75 קילו,אני בת 33
שלום אורית: שני הכדורים טובים וניתנים על פי השיקול הרפואי של הרופא המטפל. במידה ותפרטי מעט יותר אוכל לענות באופן יותר מדוייק. מה גובהך? מהו הרכב הארוחות שלך? האם הינך סובלת מתיאבון מוגבר או התקפי זלילה? ומהו מצבך הבריאותי. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום דר' סילבנה, גובהי 1.64 שוקלת 75, אוכלת בבוקר 2,3, קרקרים, עד ב1 וחצי בצהריים סנדוויץ, או קצת מקרוני עם חתיכת שניל, בערב עד 10 11 לא אוכלת כלום ואז הרעב מתחיל, אני אוהבת מתוק, ומלוח, והשאלה האם מינון של כדור 1 ביום יספיק? כיוון שהכדור יקר מעל 350 שח, 3 ביום יגמר מהר וכמה ארזה? בחצי שנה? ומעבר לזה אני צורכת כל ערב כדור וחצי רסיטל,
שלום, אני שוקלת 56 קילו והגובה שלי הוא 1.62 ברצוני לרדת 5 קילו מזה שנים רבות, אני עושה ספורט וגם מנסה לשמור, אבל לא ממש מצליחה להוריד את המשקל העודף, האם מומלץ שאקח את הכדורים הללו??