קסניקל?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/05/2007 | 19:34 | מאת: טוהר אורית
שאלתי שאלה אתמול, לא קיבלתי ממש תשובה, אני שוקלת 75, גובהי 1.64 הקסיניקל עולה קרוב ל360 שח, לוקחים 3 כדורים הסבירו לי, אבל אני אוכלת ארוחה אחת שהיא עם שומן, אז לפי דעתי מספיק כדור 1, השאלה העיקרית, הכדור יקר האם יהו תוצאות טובות להורדה של6 קילו לפחות בכמה זמן אפשרי לרדת?פשוט היתה כתבה שרופא מסויים אחד רזה 20 קילו בשנה, זה נשמע מטורף אבל למשל בחצי שנה אפשרי לרדת 6, 7 קילו?ואמרו שגם לא ממש לאכול הרבה שומן כי זה גורם לשילשול, אז אפשרי כדור ביום? והאם זה יתן תוצאה טובה? בחפיסה יש 84 כדורים,
לקריאה נוספת והעמקה
16/05/2007 | 16:50 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום טוהר אורית: אפשרי לקחת כדור אחד ביום. המינון המומלץ הינו בין כדור אחד לשלולה ביום רבע שעה לפני הארוחה ובהתאם להרכב הארוחות שלך.בארץ רוב המטופלים נוטלים בין כדור אחד לשניים. ניתן להשיג תוצאות טובות ותשובתי מאתמול היתה מאוד מדוייקת. יש לדבוק בתפריט מותאם רצוי על ידי דיאטנית בכדי לא לפתח שלשולים, ובהחלט אפשר לרדת 6 קילו. הקצב המומלץ הינו הפחתה של בין חצי קילו עד קילו לשבוע. אם הינך אוכלת ארוחה אחת ביום עם שומן את יכולה בהחלט להסתפק בכדור אחד ליום, כך גם האריזה תספיק לך ליותר זמן. במידה ויוצא לך לאכול ארוחה שומנית נוספת את יכולה לקחת כדור נוסף. בהצלחה ד"ר סילבינה מצקין לוי