שאלה חשובה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום... רציתי לדעת האם יש מצב שאפשר לעולת קילו וחצי ביום? לפני יומיים נשקלתי הייתי 49 קילו וביום למחרת נשקלתי הייתי 51. ובאותו היום אכלתי פרוסה בבוקר ובלילה סלט וצלחתדגנים. אני פשוט לא מבינה איך אפשר לעלות ככה תודה
שלום ליאור, השינויים שנראים על המשקל אינם תמיד קשורים באוכל. לפעמים יש צבירת נוזלים, שניגרמת מסיבות שונות, עצירות וגורמים נוספים שיכולים להראות עליה במשקל. בד"כ זה חולף כמו שזה בא. בברכה מוניקה קרן