עזרה בתפריט
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי, רציתי לדעת איך לשנות את התפריט שלי ומה לאכול כדי לרדת במשקל וכדי לא להיות רעבה. אני אוכלת בבוקר- נסקפה עם לחם קל\מלא וריקוטה 5% ביניים- שלוש תפוחים, לפעמים שתי שוקולדים. צהריים כוס פחמימיה+טבעול לייט+ירקות מבושלים וביניים ארטיק או תפוח. בערב אני אוכלת למשל: שלוש פירות, ארטיק לייט של 30 קלו' ואולי לחם קל או שורת שוקולד (זה משתנה, או מעדן עם ברנפלקס.) העליתי 4 ק"ג בשנה האחרונה ואני 1.65 ושוקלת 54 בבקשה תעזרי לי
שלום לך, ראשית, את במשקל תקין ורזה, אז מדוע את רוצה לרזות (בת כמה את?) שנית, המלצות לגבי התפריט שלך: את אוכלת הרבה פירות ופחמימות בכלל וכדאי להפחית. האם את צמחונית? שינוי התפריט: בבוקר- 2 פרוסות לחם קל\מלא וריקוטה 5% וירקות ביניים- פרי + יוגורט עד 1.5% א.צהריים: כוס פחמימיה+טבעול לייט/ חזה עוף/ 3/4 כוס קטניה +ירקות מבושלים ביניים- קרטיב/תפוח א. ערב - 3 פרוסות לחם קל מקמח מלא + חביתה וקוטג' 5%/ טונה/ גבינה מלוחה 5%/ חצי אבוקדו וביצה קשה + סלט ירקות + כפית שמן זית בברכה מוניקה קרן