כדורי קסניקל?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/05/2007 | 23:41 | מאת: אור
אני צורכת כדורי רסיטל כדור וחצי בערב עקב הכדור שאני לוקחת כבר 4שנים שמנתי ורזיתי ושוב שמנתי, ויש לי תיאבון ברוך השם, השאלה רופא מישפחה נתן מירשם של קסניקל ורסיטל זה בסדר יחד? וכמה יורדים בקסניקל? והאם השילשולים מאד חזקים ומפריעים בחיים היום יום? כי אני עובדת, ורציתי לדעת האם באמת מרזים מזה כי המחיר גם די יקר, אמרו שהוא סופח 30%שומן הוא בכלל לא נותן תחושת שובע אשמח להסבר קצת מפורט,
לקריאה נוספת והעמקה
15/05/2007 | 18:23 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום אור: מותר לקחת רסיטל וקסניקל יחד. קסניקל הוא לא כדור משלשל, מנגנון הפעולה שלו הוא הפחתת ספיגת השומן במעי ולכן במידה ואת צורכת כמות גדולה של שומנים את עלולה לשלשל. במידה ומתפתחים שלשולים זה אומר שלא הקפדת על תפריט מאוזן. רצוי שתתייעצי עם דיאטנית שתתאים לך תפריט אישי. לקסניקל אין השפעה על תחושת הרעב או השובע אבל הוא מאפשר לסגל אורח חיים בריא בעקבות הצורך לדבוק היטב בתפריט. מדובר בתרופה מאוד טובה, אם מקפידים על התפריט ומשלבים פעילות גופנית אפשר להשיג תוצאות מצויינות. בהצלחה ד"ר סילבינה מצקין לוי
11/06/2007 | 17:37 | מאת: צילה צ.
התחלתי לקחת את כדורי קסניקל לפני כיומיים. ההרגשה טובה, לא כמו שמספרים בתגובות. אני מקווה שבאמת יש נכון בפרסומים שבעזרת תזונה נכונה ופעילות ספורט יהיה אפשר לרדת במשקל, כי זו הכוונה שלי. אם אפשר לכתוב לי למייל עוד על כדורי הקסניקל אני אשמח. תודה צילה.